26 maj 2014

Köpstopp dag #15-21

Tre veckor! Jag har roat mig med att plugga, träna, laga mat, sova och vara allmänt trevlig istället för att fundera på vad som tar slut i min storlek på MQ. Nagellackets varande eller icke varande debatterar jag fortfarande med mig själv, och hoppas att jag kan avsluta mitt klubbkort med tillhörande utskick på Kicks så småningom. Men 20% då och då är faktiskt så nära gratis pengar jag kan komma, så det ska till att jag i princip aldrig behöver köpa något där igen.

Två bonuscheckar vittnar om mina spenderarbyxdagar men bränner knappast hål i plånboken. De kommer omvandlas till något användbart någon gång innan typ nästa vår eller när de nu går ut. Ett litet mors dagskort fick det dock bli, annars är det bara mat- och hushållskategorierna som det har spenderats inom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar