01 september 2014

Veckans tomtesteg #20

Lång, lång, lååång bussresa Dalhalla tur och retur för att fira mor mins födelsedag. Lite osäker på hur man kompenserar för den jätteresan och plötsligt ännu mer tacksam att jag knappt reser alls i vanliga fall utan håller mig till apostlahästarna. Om jag åker så åker jag iaf kollektivt och det är väl alltid något.

För att bidra ytterligare gick veckans ut och in plus för första gången. Till mitt försvar så är 347 av dem fotografier från de senaste tio (10!) åren som jag absolut inte vill bli av med. Paranoid som jag blir när hårddiskar verkar dra sina sista andetag så håller jag fast vid mina fotoalbum. Inte speciellt miljövänligt, men desto bättre för att bevara och faktiskt titta på trevliga minnen.

Med släphjälp lämnades även större delen av mina utrensade prylar till Myrorna, en vända till krävs innan allt kan komma till användning hos någon annan.

Vecka 35
In: 351
Ut: 14
Netto: 337
[2014: -1074]

http://www.dalhalla.se/evenemang/fyrverkerikonsert/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar