17 augusti 2011

Närmare fyrti än trettiosju (komma fem!) och Triad återuppstår... typ?

http://svtplay.se/t/102897/allsang_pa_skansen 

Oberoende av programledare kommer det alltid finnas vissa inslag som definierar Allsång på Skansen. Stockholm i mitt hjärta. Loa Falkman. Sjösala vals. Björn Skifs. Jag medger att jag har saknat Berghagen sedan han slutade, och Måns humor biter liksom inte riktigt på mig, men vad jag försöker säga är att - vissa saker består. Till och med de små tanterna som intar sittplats med fulladdad picknickkorg mitt på dagen.


"Björn Skifs, Loa Falkman... grundlurad Berghagen..!"






Det onda i fötterna man har efter att ha knallat runt en hel dag med avslutning Allsång. Förvåningen över att Peter Jöback ska spela Fantomen på operan. Vilken koll jag har :P

Det närmaste vi kom förra året, mestadels för att älgbebisarna var alldeles för söta för att inte stanna lääänge... (The Ark är där framme nånstans typ osynliga):


Tur att hela spektaklet spenderats hemma i tv-soffan i år ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar